Home sweet home

De eerste week zit er op! Na een zeer soepele verhuizing, waarvoor onze dank, wonen we van de een op de andere dag in Bloemendaal.
De eerste dagen nog wat onwennig. Het viel me op dat we allebei constant rondjes liepen door het huis om letterlijk aan de ruimte te wennen. Heel vreemd, maar als je ogen dicht in bed ligt voel je gewoon dat er meer ruimte om je heen is. Ook waren we het er roerend over eens dat ons bed groter is geworden sinds het hier staat.
Ik had deze week 3 avonden een afspraak, en al met al was ik dus maar 2 avondjes thuis geweest. Dit weekend was het voor mij dus voor het eerst echt thuis, en zo voelt het ook!
Het aantal ingepakte dozen neemt in rap tempo af, alle kamers zijn al een soort van bewoonbaar te noemen en we genieten met volle teugen van alle luxe hier...
Samen in de keuken kunnen staan...
Een verfrissend bad nemen...
Was in de droger en afwas in de afwasmachine...
Allebei een eigen plekje op zolder...
Auto voor de deur parkeren....
Kleding past in de kast...
Logés zijn welkom....
En het fijnste van alles: al mijn spulletjes zijn er weer en passen in het huis!
Hier vast een voorproefje van onze kamer nog enigszins in chaos:


Komt dat zien!

Reacties

Anoniem zei…
Zet maar gauw een recente foto van jullie prachtige kamer