Stel dat ik wel...

Welkom allemaal op mijn nieuwe blog..!

In het kader van goede voornemens en een griepje dat wat extra uurtjes vrij maakte rond de kerstdagen, bevind je je nu op mijn gloednieuwe blog. Nog even heb ik getwijfeld om al mijn oude blogjes opnieuw te plaatsen, maar ik vond het wel tijd voor een frisse nieuwe start!

Stel dat ik wel.... dat is mijn voornemen voor 2009!

Want hoe vaak blijven we wel niet hangen in de gedachten:
Ik kan het niet, het lukt me niet, het zal toch wel nooit zover komen...!


Stel dat ik wel mijn studie in 3 jaar afrond...
Stel dat ik wel mijn eigen geschreven musical op het podium heb staan in juli...
Stel dat ik wel mijn droomhuisje kan kopen...
Stel dat ik wel mijn leven lang bij iemand kan zijn...
Stel dat ik wel al mijn favoriete cd's ga aanschaffen....
En stel... dat ik wel alle concerten ga bezoeken die ik wil!
Stel dat ik wel mooie foto's ga maken, in verre landen,
Stel dat ik wel gedachtenloos langs het strand ga slenteren,
Stel dat ik wel iedere week de tijd neem om lekker te koken,
Stel dat ik wel ga beginnen met sporten (twijfelgeval),
Stel dat ik wel tijd genoeg heb voor al mijn vrienden en familie!
En stel nou... dat ik al die dingen dan ook nog met jullie ga delen via deze blog!

Ik ben stiekem afgelopen jaar al begonnen!

Veel leesplezier,

Crizzy

Reacties

Anoniem zei…
Errruug leuk!!
Anoniem zei…
heeeey Crissy!
Anoniem zei…
Goed bezig! Enuh, je kan me altijd vragen voor inspiratie voor deze afdeling voor je blog.. ;)

mijn wijsheidje voor deze maand:

Een gebeurtenis op zich heeft geen betekenis, het krijgt de betekenis die jij er aan geeft.

Keep them coming!