Ontvoerd!


Iets wat ontzettend leuk en spannend is... en iets wat ik tegelijkertijd ook heel hard probeer te ontkennen tegenover mezelf, is dat ik bezig ben met het schrijven van een eigen musical voor alle kinderen die in groep 8 zitten van de Gelinckschool.


In samenwerking met de kinderen die meedoen, heb ik inmiddels al een aardige verhaallijn op papier staan, en Robert-Jon helpt me met het schrijven van de liedjes. Maar toch... ik moet voor mijn gevoel nog zo veel! En het streven was om het in januari af te hebben..mijn grootste angst: een writers block...

Met het schrijven van dit blogje, heb ik het dan toch echt toegegeven. En ik heb ook nog een label gemaakt met de naam 'Musical'... Shit... ik moet er echt aan geloven, Ontvoerd! is een feit!

Reacties

Robert-Jon zei…
Het wordt su-per-mooooooi!!
En die alien is liev :D