De man, die jij maakt, dat ik me voel




Ouderwets gezellig, of misschien kun je het beter ouderwets vertrouwd noemen, samen met mijn lieve meis naar Acda en de Munnik. en ze waren weer su-bliem!

Zo subliem, dat ik om 2 uur 's nachts wakker werd, en de hele show nog eens heb naverteld aan Paul. Zo sterk, dat er de volgende dag zich hele conversaties in mijn hoofd herhalen, en deze steeds weer een glimlach veroorzaken. Zo 'niet na te vertellen'... dat je er toch echt zelf bij geweest moet zijn!

Dan maar een hoogtepuntje uit de show, de 'eeuwige' verschillen-tussen-man-en-vrouw-discussie. Gaap? Des te knapper als je hier dus wederom weer iets van weet te maken!

Ik heb me bijna tranen gelachen, zo herkenbaar, oké... een klein stukje navertellen dan:

Vrouw: :'Schat, hou jij eigenlijk van mij?'
Man: 'Ja!'

Man is zeer tevreden over deze positief verlopen conversatie, als ze geen 'ja' zou willen horen, zou ze de vraag niet stellen toch? Eind goed, al goed..
Maar helaas... er volgt nog een vraag...

Vrouw: 'Maar waarom hou jij dan van mij?'
Man: 'uuuhhhrrmm...nou OMDAT... uhrmurmel....'

En ja hoor.. het is mis...

Vrouw: 'Zie je wel! Jij houdt helemaal niet van mij!'

Discussie niet meer te redden, vrouw ontroostbaar, maar wat was nu wel het goede antwoord geweest? Luister goed:

'Omdat ik de man wil zijn, die jij maakt, dat ik me voel'
Wat?

'Omdat ik de man wil zijn, die jij maakt, dat ik me voel'
Waarom?

1. Omdat het een antwoord is, dat had ze sowieso niet verwacht!
2. Omdat het antwoord nog ingewikkelder is dan de vraag die ze stelde.

Succes gegarandeerd!
Thomas en Paul hebben het in ieder geval weer waargemaakt!

Reacties